راه‌کار نظارت تصویری اتاق سرور و دیتاسنتر

نصب دوربین مداربسته در اتاق سرور و دیتاسنتر


اتاق سرور یا دیتاسنتر به عنوان یکی از اصلی‌ترین قسمت سازمان یا شرکت که تجهیزات و اطلاعات پر اهمیتی در آن قرار دارد باید به صورت دقیق و کامل با دوربین مداربسته تحت کنترل باشد. دوربین مداربسته تحت شبکه در دیتاسنتر، بخشی از زیرساخت امنیتی و زیرساخت امنیت IT هستند. مسئولیت ایمن‌سازی شبکه، دستگاه‌­ها و سرویس‌­های مرتبط میان تولیدکنندگان، یکپارچه­ سازان و شما مشترک است. سیستم نظارت تصویری با هماهنگی اکسس کنترل، به صورت خودکار در صورت باز ماندن درب ورودی اتاق سرور، هشدار داده و ویدیوی زنده آن مکان را نمایش می دهد.

دوربین-مداربسته
دوربین-مداربسته-پارکینگ

به کارگیری دوربین در پارکینگ

هدف از نصب دوربین مداربسته در پارکینگ رصد خودرو ها و ایجاد امنیت در این مکان است. پارکینگ ها بهره‌وری‌های متفاوتی دارند که از مهمترین آنها می توان به پارکینگ مجتمع های تجاری اشاره کرد. اگر شما یک پارکینگ داشته باشید اولین نگرانی شما تامین امنیت خودرو های پارکینگ می باشد. استفاده درست از دوربین مداربسته و قرار دادن آن در یک مکان مناسب به شما کمک خواهد کرد تا حد زیادی از آسیب افراد به خودرو ها جلوگیری کنید.

راه‌کار نظارت تصویری مراکز تجاری و فروشگاه‌ها

دوربین های مداربسته مراکز تجاری و فروشگاه ها جزو یکی از مهم‌ترین عناصر امنیتی است. مراکز تجاری و فروشگاه ها از مهم ترین مراکزی هستند که نیاز اساسی و همیشگی به نظارت و کنترل توسط دوربین های مداربسته دارند . دوربین های مداربسته و سیستم نظارت تصویری، در فروشگاه‌ها و مراکز تجاری جهت به حداقل رساندن اشتباهات انسانی در مراودات تجاری و همچنین جلوگیری از سرقت و کنترل و سنجش کار کارمندان بسیار ضروری است.

دوربین-مداربسته-فروشگاه
hdd

تجهیزات دوربین مداربسته

ارائه تجهیزات مرتبط با نصب و راه اندازی دوربین مداربسته شامل لنز،رک دوربین مداربسته ، پایه، هارد مخصوص سیستم‌های نظارت تصویری، کابل و …

دستگاه ضبط تصاویر

فروش و عرضه انواع دستگاه ضبط  کننده ویدیویی تحت شبکه (NVR) و دستگاه DVR یا ضبط کننده دیجیتال از 4 تا 128 کانال با ویژگی های کاربری گوناگون و استاندارد onvif
CAMERA

انواع دوربین مداربسته

فروش دوربین مداربسته در انواع متنوع و ویژگی های کاربردی گوناگون برای پوشش تمام نیاز مشتریان شامل انواع دوربین‌های دیجیتال و آنالوگ به همراه تجهیزات مختلف مورد نیاز برای نصب و اجرا

نظارت مداوم

برای مؤثر بودن ، سیستم های امنیتی دفاتر نیاز به نظارت مداوم بر روی محل دارند. از طریق پنل نرم افزاری مدیریت تصاویر دوربین مداربسته با دسترسی موبایل و کامپیوتر، بدون محدودیت نظارت کافی را داشته باشید
دوربین-انبار

راه‌کار نظارت تصویری انبار

انبار های عمومی یکی از پرترددترین مکان‌های یک سازمان محسوب می‌شود به همین جهت نصب سیستم نظارت تصویر در این مکان بسیار حائز اهمیت است. آسیب‌پذیری این مکان بالاست و تامین امنیت در آن بسیار حائز اهمیت است. آسان ترین، کم هزینه ترین، مطمئن ترین و سریع ترین روشی که امروزه برای حفظ امنیت اماکن و کنترل هر چه بیشتر بر روی آن ها در اختیار قرار دارد، دوربین مداربسته یا همان سیستم های CCTV می باشد.

راه‌کار نظارت تصویری مراکز آموزشی

دانشگاه ها مانند بسیاری از مراکز دیگر و به دلیل ایجاد امنیت برای دانشجویان و مدرسان دانشگاه، نیازمند استفاده از سیستم‌های نظارت تصویری هستند. بسیاری از دانشگاه ها و مراکز آموزشی می توانند جهت مدیریت تردد دانشجویان، مهمان ها و خودروهای خود از نسخه نرم افزاری و تجهیزات سخت افزاری طراحی شده برای این نوع سازمان ها استفاده نمایند. از مزایای استفاده از دوربین مداربسته در مراکز آموزشی می‌توان به یکپارچه سازی سیستم‌های کنترل تردد جهت سهولت دانشجویان ، پرسنل و مهمان ها و مانیتورینگ دقیق و کلی سیستم اشاره کرد.

دوربین-مداربسته-دانشگاه

راه‌کار نظارت تصویری پمپ بنزین

حوادث به وجود آمده در پمپ بنزین‌ها، بحث دزدی و مسائل دیگر، باعث شده تا نیاز وجود یک سیستم نظارت تصویر در آن‌ها به شدت احساس شود. حفظ امنیت کارکنان نیز یکی از دلایل دیگر در استفاده از دوربین مداربسته و سیستم نظارتی در پمپ بنزین ها می باشد. در حال حاضر، صاحبان پمپ بنزین‌ها می‌توانند بر پمپ های جایگاه سوخت، با دوربین‌های امنیتی در فضای باز، نظارت داشته باشند. این به این معنی است که آنها می توانند پلاک ماشین فردی را که در حال دزدی می‌باشد را ببینید، با استفاده از دوربین مداربسته در پمپ بنزین‌ها دیگر مجبور به قرار دادن کارکنان در معرض خطر دزدی و اتفاقات غیر منتظره نیستند.

راه‌کار نظارت تصویری حمل نقل و اماکن عمومی

صنعت حمل و نقل یکی از پرکاربردترین عرصه ­های استفاده از سیستم‌های امنیتی و حفاظتی CCTV است.  برای مثال از  سیستم‌­ها مداربسته برای برقراری امنیت در بزرگراه‌­ها، ایستگاه­‌های قطار و اتوبوس استفاده می‌­شود.  كار دوربين‌های نظارت تصويری، نظارت مستمر و برخط بر وضعيت ترافيک راه‌ها از طريق نظارت بصری در مركز مي باشد .تکنولوژی­‌های امنیتی که در دوربین­‌های مداربسته ارائه می­‌شود از نظر امنیتی بسیار قوی هستند.
در حال حاضر با وجود چنین سیستم‌های امنیتی پیشرفته‌­ای که بسیار موشکافانه و دقیق حرکات و اتفاقات را ثبت و ضبط می­‌کنند، خطر ارتکاب جرم و خطرات احتمالی دیگر کاهش پیدا میکند .

دوربین-ترافیک
دوربین-مداربسته-هتل

راه‌کار نظارت تصویری هتل ها و مسافرخانه ها

هتل‌ها و مسافرخانه‌ها یکی از مراکز پرتردد و شلوغ می‌باشد. هتل ها، متل ها، مسافرخانه ها، اقامتگاه و استراحتگاه ها در برابر جرم بسیار آسیب پذیر هستند. از این رو  نصب سیستم دوربین مداربسته در این مکان ها از اهمیت بالایی برخوردار است . نظارت بر کارکنان و همچنین رفت آمد مردم به شما کمک میکند که اوج امنیت را نه برای خود بلکه برای مردم و هتل خود تضمین کنید .سیستم های نظارتی ویدیویی در هتل‌ها برای امنیت هتل و اموال مسافران ضروری است. نظارت بر پرسنل به بهبود تجربه مسافران از هتل و در عین حال افزایش بهره‌وری کارمندان نیز کمک می کند. 

راه‌کار نظارت تصویری کارخانه‌ها

یکی از اساسی ترین نیازهای واحدهای صنعتی و کارخانه ها، تضمین امنیت و نظارت مناسب از این اماکن می‌باشد، کنترل ورود و خروج پرسنل و کارکنان شاغل به این مکان ها و یا لزوما کنترل و نظارت برای ورود و خروج هاست. در اینجا امنیت یکی از مهمترین دغدغه ­های فرد خواهد بود نظارت بر کارمندان و ایجاد امنیت در محیط کار یکی از دلایل استفاده از دوربین مداربسته است .تعبیه دوربین های مداربسته برای کنترل و نظارت بر ورود و خروج مواد اولیه خام، قفسه ها و انبارهای موجود و محصولات تولید شده در کارخانه ها از موارد الزام آور این محیط ها می‌باشد.

دوربین-مداربسته-کارخانه
بانک-دوربین

راه‌کار نظارت تصویری بانک و مراکز امنیتی

بانک ها از  جمله حساس ترین مکان ها از نظر امنیتی هستند که نسبت به دیگر مکان ها از اهمیت بیشتری برخوردارند. برای حفاظت مناسب یک موسسه مالی با نظارت تصویری، باید چند ناحیه به طور ویژه نظارت شوند. راه‌کار نظارت تصویری هوشمند با استفاده از ویژگی‌های هوشمند و یکپارچه سازی سیستم نظارت تصویری به بانک‌‌ها کمک می‌کند که شعب بانک، ساختمان‌های مرکزی، خزانه بانک‌ها، خودروهای حمل پول، باجه بانک‌ها، ATM ‌و محدوده پیرامونی آن‌ها، به وسیله یک سیستم نظارتی یکپارچه مدیریت و نظارت شوند.

تضمین کیفیت

استفاده از نیروی متخصص و مجرب و برنامه ریزی دقیق کیفیت اجرای پروژه های شما را تضمین میکند 

دوربین مداربسته تک دیتا

قیمت مناسب 

قیمت مناسب و مشاوره های رایگان را از تک دیتا بخواهید.

دوربین مداربسته تک دیتا

راه کار های نوین

ارایه راهکار های جدید در کنار اجرای صحیح آن کیفیت بستر ارتباطی شما را افزایش خواهد داد .

دوربین مداربسته تک دیتا

رضایت مندی مشتری

وقت شناس بودن و همچنین کیفیت اجرای بالای پروژه, تک دیتا را به مشتری مداری معروف کرده است .

نصب دوربین مداربسته

ارائه مشاوره در خصوص نوع سیستم نظارتی مورد نیاز شما


  • انتقال تصاویر روی بسترهای مختلف
  • ارائه به روزترین راه‌کارهای سیستم‌های نظارتی
  • تعیین نوع سخت افزار مورد نیاز با توجه به شرایط
  • طراحی سیستم نظارتی با قابلیت پوشش کلیه محیط
  • به‌روزرسانی سیستم‌های نظارتی قدیمی با جدیدترین تکنولوژی‌ها
  • استفاده از دوربین‌های آنالوگ و دیجیتال
  • ضبط تصاویر دوربین‌ها در بازه زمانی مورد نیاز با قابلیت پشتیبان گیری
  • استفاده از دوربین‌های خاص با امکانات ویژه به منظور رفع نیازهای خاص

تک دیتا یکی از بزرگترین شرکت های کشور، در زمینه نظارت تصویر و امنیت، تا به امروز با اجرای پروژه و تامین قطعات در زمینه‌ی دوربین مدار بسته، اعلام حریق، دزدگیر (اعلام سرقت)، تلفن سانترال و ویپ، در اتوماتیک، شبکه کامپیوتر، ups و سیستم های هوشمند اماکن مختلف را بر عهده داشته و موفق به اجرای پروژه‌های بزرگی در زمینه دوربین های مدار بسته و دیگر سیستم‌های امنیتی شده است .

از مشاوره تا طراحی همراه شما هستیم. جهت هرگونه سوال و یا مشاوره با ما تماس بگیرید.

کارشناسان ما، از صفر تا صد شما را برای انجام مراحل مختلف، راهنمایی می‌کنند.