27.6 C
تهران
۱۴۰۳-۰۲-۰۱
مجله تک دیتا
فناوری اطلاعات

این پهباد ها به کمک انسان ها می ایند !(کمک کردن پهباد ها به انسان)

این پهپادها جان افرادی که نیاز به کمک دارند را نجات می‌دهند.

مردم روز به روز بیشتر از روبات‌ها در زندگی واقعیشان استفاده می‌کنند، روبات‌ها کیفیت زندگی ما را بهبود بخشیده اند و در بسیاری از مواقع کارها را بهتر از انسان انجام می‌دهند. به همین دلیل طراحان هر روز دستگاه‌هایی می‌سازند که به ما در زندگی روزمره کمک می‌کند. 

امروزه با اتفاقات و تکنولوژی هایی که توسط متخصصین تولید میشود میتوان جلوی بسیاری از خطرات جبران نا پذیر را گرفت .در پی همین مو ضوع متخصصین پهپادی را طراحی کرده اند که به امدادگران در انجام کارهای سخت کمک می‌کند. این پهپاد در طول ساحل پرواز کرده و گشت می‌زند. یافتن افرادی که نیاز به کمک دارند از طریق آسمان ساده‌تر است، به خصوص در مکان‌های خلوتی که دسترسی به آن‌ها دشوارتر است.
پهپادهای امدادگر بزرگ خواهند بود و از راه دور کنترل می‌شوند. با استفاده از این دستگاه امدادگر می‌تواند تسلط خیلی بهتری روی محیط داشته باشد و در مدت زمان کوتاهی مکان‌های زیادی را نظارت کند و اگر کسی نیاز به کمک داشت خیلی سریع‌تر به آن مکان کمک بفرستد. 
این دستگاه یک تخته با چند پیچ است. درصورت نیاز این دستگاه روی آب تخت و شناور می‌شود و فرد در حال غرق شدن می‌تواند خود را به آن رسانده روی آن دراز بکشد. پیچ‌ها نقش مهمی را ایفا می‌کنند، چرا که می‌توانند یک فرد را به سمت ساحل هدایت کنند. 
طراح این دستگاه Sarsenbek Khazken است. 

Rate this post

این مطالب را هم مطالعه کنید

یک گجت جادویی و شگفت انگیز در خانه که همه ما دوست داریم داشته باشیم

زاهد

شوک در توکیو گیم شو: نمایش روبات انسان‌نمایی که تمام حاضران را شگفت زده کرد!+(ویدیو)

زاهد

پنج روند برای سال 2021 سرفصل های مهم زیرساخت دیجیتالی uptime

vahid fatehi

نظر شما چیه؟

19 + 14 =