19.9 C
تهران
۱۴۰۳-۰۲-۰۸
مجله تک دیتا
شبکه

خدمات شبکه را با تک دیتا تجربه کنید

خدمات شبکه و طراحی شبکه

خدمات شبکه امروزه فقط به معنای ارائه کردن آن نمی باشد ! شرکت های زیادی در زمینه نصب و طراحی شبکه و پشتیبانی آن فعالیت میکنند ولی تک دیتا باداشتن سال ها تجربه در زمینه نصب و راه اندازی شبکه های کامپیوتری در کنار داشتن دانش فنی و استفاده از کارشناسان مجرب توانسته رضایت بسیاری از مشتریان را به خود جلب کند .

خدمات شبکه تک دیتا شامل چه مواردی می شود ؟

این خدمات میتوانند از اولین مراحل مانند بررسی و آماده سازی زیرساخت مناسب برای ایجاد امکان راه اندازی شبکه های کوچک و بزرگ ، پشتیبانی شبکه ، کابل کشی و داکت کشی شبکه ، آرایش رک و داکت و به طور کلی خدمات پسیو شبکه ، تا خدمات اختصاصی تر مانند راه اندازی سرویس های پایه ای و اساسی شبکه مانند نصب و راه اندازی اکتیو دایرکتوری ، نصب و راه اندازی دامین در شبکه ، نصب و راه اندازی فایل سرور و میل سرور و به طوری کلی تر نصب و راه اندازی کلیه سرویس های مایکروسافت در نظر گرفت .
خدمات شبکه تک دیتا دامنه گسترده ای دارد . که برخی از آنها را در ادامه شرح خواهیم داد .

خدمات اکتیو شبکه


مجازی سازی سرور و شبکه

خدمات مجازی سازی شبکه تک دیتا شامل مجازی سازی سرور ,دسکتاپ و…میباشد مشاوره نظارت و طراحی در زمینه مجازی سازی شبکه و ارایه خدمات پشتیبانی از تجهیزات و نگهداری از سیستم عامل ها و به روزرسانی ان ها به طور مداوم تک دیتا را نسبت به رقبا پیشتاز میکند.

در این تکنولوژی به جای ستفاده از سرور های زیاد تهداد ماشین های مجازی را افزایش می دهیم تا نیازی به اتاق سرور با امکانات زیاد نداشته باشیم . مجازی سازی شبکه دستاوردی برای غلبه بر استخوانی شدن و آسان سازی گسترش خدمات برای اینترنت در آینده است و  و یک تکنولوژی سودمند جهت دست یابی به بهره برداری بهتر از زیرساخت شبکه برحسب استفاده دوباره از یک منبع فیزیکی یا منطقی برای چندین شبکه متفاوت یا متراکم کردن چندین منبع برای کسب توانایی و سودمندی بیشتر .

راه اندازی ایمیل سرور

با راه اندازی ایمل سرور دیگر نیازی به چندین دستگاه فیزیکی برای ارسال فکس,چاپگر های متعدد,اسکنر مدارک,ومستندات شرکت خود ندارید. با خدمات ما بسیاری از کاغذ بازی های روزانه خود را کاهش دهید . میل سرور را میتوان به یک برنامه ارسال ایمیل تشبیه کرد . که وظیفه آن ارسال نامه های الکترونیکی تحت شبکه است . امروزه استفاده شرکت ها وسازمان ها از ایمیل های اختصاصی افزایش یافته است و سعی کرده اند که وابستگی خود را از ایمیل هایی همچون یاهو و… کم کنند .در واقع میل سرور دارای امکانات و سرویس های خاصی است که برای ارسال میل از یک سرور به سایت ها و ایمیل های دیگران مورد استفاده قرار می گیرد .
 

اکتیو دایرکتوری

راه اندازی اکتیو دایرکتوری برای مدیریت شبکه های مایکروسافتی یک نیاز اساسی است . نگران پیچیدگی بستر اینترنت خود نباشید با خدمات تک دیتا شبکه خود و زیر مجموعه های ان را به طور یکپارچه مدیریت کنید . اکتیو دایرکتوری از سرویس های شرکت مایکروسافت برای مدیریت منابع شبکه است که به وسیله Domain Controller مدیریت می‌شود و در اساس یک کنترل کننده متمرکز شبکه است که برای سرویس‌دهنده‌های بر مبنای ویندوز سرور تهیه گردیده‌است . بعنوان مثال برای به اشتراک گذاری چند فولدر روی شبکه در حالتی که اکتیو دایرکتوری موجود نمی‌باشد نیازمند تعیین دسترسی هر کاربر در هر فولدر به صورت مجزا می باشیم و با بروز تغییرات در کاربران و فولدرها بایستی این تغییرات بصورت مجزا اعمال گردد در حالی که در حالت اکتیو دایرکتوری با اعمال قوانین گروهی (group policy) می‌توان این اعمال را بصورت متمرکز انجام داد.

 خدمات سیسکو

 خدمات سیسکو یکی از خدمات شبکه تک دیتا می باشد . سیسکو با ارئه محصولات اورجینال و کیفیت شبکه شما را افزایش می دهد . تجهیزات سیسکو عملکرد بالا، قابلیت اطمینان بیشتر و شبکه ای با امنیت بالاتری برای سازمانتان فراهم می سازد. 

بکاپ سرور

احتمال بروز خطا و مشکل در شبکه ممکن است همیشه پیش بیاید از این رو داشتن نسخه پشتیبان یک عمر ضروری محسوب می شود .  تمامی سیستم ها درون شبکه دارای اطلاعات مهمی هستند که در صورت از دست رفتن آن ها ضرر جبران ناپذیری را به جای خواهد گذاشت .  ولی در صورت داشتن بکاپ سرور دیگر نگران از دست رفتن اطلاعات خود نباشید و  بایک کلیک اطلاعات خود را بازیابی کنید .

خدمات پسیو شبکه


کابل کشی استاندراد شبکه

تک دیتا به عنوان مشاور و مجری در زمینه شبکه های کامپیوتری، پروژه های متعددی را به انجام رسانده است. این شرکت با برخورداری از تیمهای مجرب در زمینه کابل کشی و نصب و سربندی تجهیزات شبکه توانمندی و دانش فنی طراحی و نصب سیستمهای کابل کشی ساخت یافته را بر مبنای استانداردهای فوق الذکر دارا میباشد.
 
یکی از مهمترین نکات در نصب و استقرار زیرساخت پسیو شبکه ها، کابل کشی ساخت یافته در مراکز داده و دیتاسنترها و اتاق سرور ها می باشد. عدم توجه به نکات اصول کابل کشی حرفه ای و مطابق با استاندارد ساخت یافته باعث اختلالات زیاد در قسمت کابل کشی و Passive زیرساخت شبکه کامپیوتری در آینده خواهد شد و همین امر هزینه های زیادی را به شرکت ها و سازمان ها تحمیل خواهد کرد.
 
 زیرساخت شبکه 

شرکت مهندسی تک دیتا از ابتدای فعالیت خود، ارائه خدمات شبکه را با رویکردی تخصصی آغاز نمود. کارشناسان شرکت با گذراندن دوره های مختلف شبکه در کنار تحصیلات دانشگاهی و بهره گیری از امکانات لابراتوار شبکه در محل شرکت، همواره تلاش نموده اند تا پاسخگوی سوالات عمومی و تخصصی مشتریان محترم باشند. این شرکت با دراختیار داشتن کادری مجرب در زمینه شبکه های کامپیوتری توانایی طراحی و اجرای عموم پروژه ‏های مرتبط با شبکه را داشته و می‏ تواند در بهبود انجام امور شرکتها و سازمانها، به آنان کمک نماید.
خدمات شبکه تک دیتا در زمینه زیرساخت به شرح زیر می باشد

  • مشاوره در طراحی زیرساخت شبکه متناسب با ابعاد شرکت و پیش بینی آینده

  • مشاوره در خصوص وضعیت فعلی زیر ساخت شبکه‌ و شناسایی کاستی ها و نحوه برطرف نمودن آنها

  • طراحی شبکه‌های متوسط با درنظر گرفتن استانداردهای روز جهان و تامین نیازهای شبکه

  •  طراحی شبکه با توجه به نیاز و بودجه تعیین شده

جهت انجام پروژه های شبکه خود با تک دیتا تماس حاصل بفرمایید میزبان صدای گرم شما هستیم .  برای دیدن تمامی خدمات شبکه تک دیتا بر روی لینک زیر کلیک کنید.

5/5 - (9 امتیاز)

این مطالب را هم مطالعه کنید

خطوط انتقال و انواع مدارات انتقال

زاهد

شبکه کامپیوتری چیست و مزایای استفاده از شبکه چیست ؟

زاهد

نظر شما چیه؟

دوازده − 8 =