22.6 C
تهران
۱۴۰۳-۰۲-۰۶
مجله تک دیتا
اخبار جدید

اسکن چهره برای برداشت وجه به خود پرداز های چین اضافه شد.

سیستم امنیتی و در حین حال ساده برای خود پرداز ها خیلی مهم است در این روش که توسط مدیر بانک ABC پایه گذاری شده است دیگر برای برداشت وجه نیاز کارت عابر نخواهید بود واین کار فقط با اسکن صورت شما امکان پذیر خواهد بود .

بانک ABC فناوری تشخیص چهره را در دستگاه‌های خودپرداز (ATM) راه‌اندازی کرده است. بانک‌های دیگری مانندMerchants Bank (بانک تجارت) و Construction Bank چین نیز فناوری مشابه خود را در ATM ها ارائه کرده‌اند.

مدیر بانکداری  ABC در جواب بکه کار کردن این روش گفت : ابتدا دکمه توسط کاربر فشرده میشود و بعد از اسکن شدن صورت کاربر وهماهنگ بودن تمامی جزیات مبلغ پول وشماره شناسایی یا شماره تلفن کاربر ثبت میشود .

وی در ادامه افزود: با این روش خطر کپی کارت‌های بانکی به صورت غیرقانونی و ضبط شدن کارت توسط  ATM ها نیز کاهش می‌یابد.

کارکنان فناوری در ABC گفتند که تشخیص چهره روشی ایمن در عملیات بانکی خواهد بود چون نیازمند شماره شناسه یا شماره تلفن و کلمه عبور است. علاوه بر این، تصاویر مشتریان با تصاویر آنان در سیستم امنیتی عمومی مقایسه خواهد شد. دوربین‌های مادون قرمز نیزخطر فعالیت‌های غیر قانونی را کاهش می‌دهند.

یانگ گان از موسسه تحقیقاتی شهر هوشمند در استان گویژو در جنوب غربی چین اظهار کرد: ممکن است بسیاری از شهروندان به سختی به این روش اعتماد و یا از آن استفاده کنند، اما به تدریج این فناوری در جامعه رایج می‌شود.

وی در ادامه افزود: در آینده پرداخت از طریق سیستم تشخیص چهره و تلفن همراه مکمل یکدیگر خواهند بود.

منبع : ایسنا

Rate this post

این مطالب را هم مطالعه کنید

اطلاعات حیاتی ناسا (NSA) توسط هکر های روسی به سرقت رفت !

زاهد

با این چتر هوشمند که میتواند اب و هوا رو پیش بینی کند اشناشوید

زاهد

در همه جای کوه بیابان اینترنت داشته باشید;با Soonet اشنا شوید+(ویدیو)

زاهد

نظر شما چیه؟

سه × سه =