22.8 C
تهران
۱۴۰۳-۰۱-۳۰
مجله تک دیتا
اخبار جدید

خودرو برقی سونی | آیا ماشین رویایی شما همین است؟

خودرو برقی سونی

شگفتانه سونی با خودرو برقی سونی به نام Vision-S


سونی در آستانه نمایشگاه CES 2020 یکی از بزرگترین و شگفت انگیزترین دستاوردهای خود را رونمایی کرد: خودرو برقی سونی با نام Sony Vision-S

خودرو برقی سونی

این خودرو یک سدان مفهومی برقی است که به منظور نمایش قدرت ساخت خودروی این شرکت ژاپنی به نمایش درآمده است. این در حالیست که همه در انتظار معرفی پلی استیشن ۵ (PES 5) سونی در این نمایشگاه بودند اما در کمال تعجب یا خودرو سونی مواجه شدند. البته سونی در این مراسم PES5 را نیز معرفی کرد.

خودرو برقی سونی که فعلا به صورت مفهومی یا Conceptual می باشد دارای 33 سنسور مختلف در داخل و خارج از اتومبیل، داشبوردی پر از نمایشگر مجهز شده  و اسپیکر و ابزارهای ارتباطی مختلفی می باشد. سونی با کمک شرکت Magna به عنوان تامین کننده قطعات خودرو طراحی این خودرو را انجام داده است.

قسمت بیرونی خودرو به ویژه در اطراف چراغ های جلو بسیار شبیه به خودرو پورشه طراحی شده است. در داخل خودرو برقی سونی Vision-S صفحه نمایشی مجهزی روی داشبورد است و دقیقاً مانند صفحه نمایش خودروهای Byton چینی که در اتومبیل های خود قرار می‌دهد می‌باشد. خودرو برقی سونی همچنین دارای صفحه نمایش برای سرنشینان صندلی‌های عقب نیز می‌باشد.

مدیرعامل سونی کنچیرو یوشیدا، از این پروتوتایپ به عنوان نشانه‌ای از نقش سونی در آینده صنعت حمل و نقل نام برده است. به نظر نمی‌رسد سونی قصدی برای ورود به بازار خودرو داشته باشد و هدف اصلی از معرفی این سدان مفهومی نمایش قابلیت ابزارهای این شرکت از جمله سنسورهای قدرتمند است.

در زیر ویدئویی از این محصول را مشاهده فرمایید:

Rate this post

نظر شما چیه؟

5 × سه =