22.8 C
تهران
۱۴۰۳-۰۲-۰۸
مجله تک دیتا
اخبار جدید

قیمت آیفون X ؛ گران تر از پراید!

ظاهرا حتی طرح های سامان دهی وارد کنندگان، مبارزه با قاچاق تلفن های هوشمند به کشور و حتی اجرای اولیه رجیستری هم حداقل نتوانسته اند باعث واقعی تر شدن قیمت یکی از لوکس ترین و جنجالی ترین برندهای تلفن هوشمند در بازار ایران شوند. در حالی که هنوز آیفون X در بسیاری از کشورهای جهان در اختیار علاقمندان قرار نگرفته و از سویی ایران هرگز جزو کشورهای تحت پوشش اپل در هیچ بازه زمانی برای عرضه محصولات این شرکت نیست، برخی از فروشگاه ها در ایران اقدام به فروش جدیدترین آیفون اپل کرده اند و همان طور که انتظار می رود قیمت این دستگاه ها چیزی فراتر از نجومی است.

بعد از رونمایی از ایفون X خبرهایی بابت گرون بودن این محصول به گوش همه پیچید ولی دقیقا معلوم نبود که قیمت نهایی این محصول چقدر خواهد بود .  و بعد از ان اپل متنی را مبتنی براینکه موجودی ایفون ایکس تمام شده است منتشر کرد . ولی به نظر شما با قیمت های نجومی این محصولا خرید ان ارزش دارد؟

نا امید کننده بودن این قیمت ها با توجه به سازمان ها و نهادهای بسیار زیادی که در گفتار به دنبال ایجاد تعادل در بازار و جلوگیری از پایمال شدن حق مصرف کنندگان و خریداران هستند تنها یک روی سکه بازار ایران است. نکته تاسف برانگیز دیگر گروهی از خریداران هستن که ستون سوم این جدول برای آنها اهمیتی ندارد و حاضرند با هر قیمتی جدیدترین گوشی با برند اپل را خریداری کنند. بدون شک اگر این دسته از خریداران در بازار وجود نداشتند هرگز فروشندگانی نیز پیدا نمی شدند که بازار با این چنین آشفته کرده و به دنبال گرفتن ماهی از آب گل آلود باشند.

5/5 - (1 امتیاز)

این مطالب را هم مطالعه کنید

سارقان نقاب دار 313 گوشی آیفون X را از کامیون حمل آن به سرقت بردند!

زاهد

چرا ایفون 8 به اندازه ی مدل های قبلی فروش نرفت ؟

زاهد

دروغ بزرگ اپل درباره شارژ سریع در آیفون8 پلاس

زاهد

نظر شما چیه؟

چهار + سیزده =