16.5 C
تهران
۱۴۰۳-۰۲-۰۸
مجله تک دیتا
اخبار جدید

ایفون 8 باقیمت 999 دلار عرضه خواهد شد .

آیفون جدید شرکت اپل قرار است که یک گوشی گرانقیمت باشد. براساس گزارش نیویورک تایمز، آیفون بدون حاشیه جدید اپل که چند ماهی است خبرهای آن را می شنویم قرار است با قیمت 999 دلار، یعنی 350 دلار بیشتر از آیفون فعلی به فروش برسد.

اپل در ماه سپتامبر قصد معرفی 3 گوشی جدید را دارد. دو نسخه آن طراحی مجددی از آیفون 7 است که کمی تغییر کرده و به روز شده اند و آن یکی گوشی رده بالا با یک طراحی کاملاً جدید و صفحه نمایش بدون حاشیه است. پیش از این انتظار میرفت که آیفون جدید حداقل 1000 دلار قیمت داشته باشد. دلایل این فرضیه این بود که آیفون باید برای این گوشی با صفحه نمایش بدون حاشیه مبلغ بیشتری هزینه و در نتیجه کسب کند. از طرف دیگر فرضیه ای وجود دارد که اپل می خواهد فروش خود را کمی کاهش دهد تا بتواند عرضه را بهتر مدیریت کند. اما این اولین بار است که قیمت گوشی گزارش شده است.

تایمز تأیید کرده است که گوشی جدید مجهز به شارژ بی سیم و سیستم تشخیص چهره خواهد بود. جزئیات زیادی از مشخصات این گوشی  از طریق فریموری که به اشتباه توسط اپل منتشر شد، به بیرون درز کرده است. ظاهر گوشی، و رزلوشن بالاتر نمایشگر و عدم وجود دکمه Home از اطلاعاتی بودند که از جزئیات آیفون جدید مشخص شدند.

Rate this post

این مطالب را هم مطالعه کنید

هسته مک اوپن سورس شد; هم اکنون در گیت هاب!

زاهد

اپل در رویداد ۲۲ شهریور از آیفون جدید رونمایی خواهد کرد

زاهد

آموزش قدم به قدم ساخت اپل آیدی (Apple ID) برای کاربران ایرانی

زاهد

نظر شما چیه؟

9 − یک =