22.8 C
تهران
۱۴۰۳-۰۲-۰۸
مجله تک دیتا
اخبار جدید

بهترین هدفون مناسب موسیقی با قیمت زیر 90 هزار تومان

به احتمال بسیار زیاد هنگام خریدن یک هدفون با انبوهی از محصولات متنوع مواجه شده‌اید که هر کدام ادعای برتری بر دیگری را دارند. از سویی انتخاب این وسیله تا حدودی به سلیقه‌ی افراد نیز وابسته است و نمی‌توان بر روی نظرات دیگران برای تهیه یک هدفون حساب باز کرد، زیرا ممکن است کسی صدای بم و باس‌های قدرتمند را به شفافیت صدا ترجیح داده و یا شخص دیگری نظری بلعکس داشته باشد.

بنابراین نخستین گام برای تهیه یک هدفون ارزیابی مشخصات فنی و سپس تست این وسیله است. امروز بنا داریم یک هدفون ارزان قیمت را به شما معرفی کنیم که ساخت کمپانی معتبر سنهایزر بوده و با قیمت بسیار نازل 85 الی 90 هزار تومان در کشور ما به فروش می‌رسد. البته قیمت جهانی این محصول تنها 15 دلار است و متاسفانه در کشور ما با ارزش بهای واقعی به فروش نمی‌رسد، اما با این وجود در بین هدفون‌های زیر 90 هزار تومان یا حتی تا 150 هزار تومان حرف اول را می‌زند.

Sennheiser MX 365 In-ear با کیفیت و ارزان قیمت

Sennheiser MX 365 In-ear نام هدفونی است که به آن اشاره نمودیم. این وسیله‌ی سبک و جمع و جور ظاهر چندان فریبنده‌ای ندارد، اما از جهت کیفیت صوتی بسیار امیدوار کننده ظاهر شده است. این هدفون حساسیت 110 دسی‌بل را توسط درایوهای 32 اهمی فراهم آورده است. بازه‌ی پاسخ‌گویی این هدفون نیز کاملا منطبق بر گستره شنوایی انسان یعنی 20 هرتز الی 20 کیلوهرتز است. توجه داشته باشید که در این بازه‌ی قیمتی و در چنین سطحی، Sennheiser MX 365 In-ear مشخصات فنی خارق العاده‌ای دارد که حتی در بسیاری از هدفون‌های گران قیمت‌تر یافت نمی‌شود! از طرفی کمپانی خوشنام سنهایزر که سازنده‌ی این محصول می‌باشد، خود مهر تائیدی بر کیفیت هدفون مورد بحث ما است.

برای استفاده از این وسیله نیاز به یک درگاه 3.5 میلی متری رایج صدا خواهد بود. از جهت سهولت استفاده نیز، Sennheiser MX 365 In-ear کاملا در حد استانداردها ظاهر شده است. به عنوان توضیح تکمیلی، وزن این محصول تنها 14 گرم بوده و طول کابل آن 1.2 متر است که با توجه به نوع کاربری محصول، کاملا کافی و مناسب است. نظر شما راجع به هدفون معرفی شده چیست؟

منبع: Sennheiser

Rate this post

نظر شما چیه؟

سه + شانزده =