15 C
تهران
۱۴۰۲-۱۲-۲۹
مجله تک دیتا
اخبار جدید

دایرکتوری تجاری مرکزداده کشور

به همت کارگروه ویژه کمیسیون زیرساخت مراکزداده سازمان نظام صنفی رایانه‌ای تهران، برای اولین بار در کشور دایرکتوری تجاری مراکز داده ایجاد و آماده بهره‌برداری ذینفعان قرار گرفته است.

با تشکیل دوره دوم کمیسیون زیرساخت مراکز داده در آبان‌ماه 1400، و لغو نمایشگاه الکامپ تهران به علت کرونا موضوع ایجاد دایرکتوری تجاری مراکز داده بعنوان یکی از فعالیت‌های مهم و ضروری شناسایی و در دستور کار کارگروه ویژه‌ای قرار گرفت،امید است با مشارکت تامین‌کنندگان تجهیزات و ارائه‌دهندگان خدمات در ثبت صحیح و کامل اطلاعات در این دایرکتوری، از طریق ارائه اطلاعات طبقه بندی شده بنابر نیاز مخاطبین، شرایط مناسبی برای دسترسی و انتخاب بهینه مشتریان فراهم گردد.

صنعت مرکزداده متشکل از صنایع مختلف می باشد و گستردگی و تنوع قابل توجهی در حوزه تامین‌کنندگان تجهیزات و خدمات در این صنعت وجود دارد. این ویژگی پیچیدگی فرآیند شناسایی و انتخاب تامین‌کنندگان و پیمانکاران این حوزه را برای کارفرمایان ایجاد می‌کند تا آنجا که در گذشته درخواست ‌های مکرری از سازمان‌ها و کارفرمایان خصوصی و دولتی جهت دریافت فهرست شرکت‌های فعال در بخش‏‌های مختلف مطرح شده است.

تک دیتا بعنوان یکی از شرکت های فعال در طراحی و تامین تجهیزات مراکزداده و ساخت اتاق سرور در کشور بعنوان یکی از اعضای این کارگروه ویژه از زحمات کلیه دست اندرکاران در طراحی و راه‌اندازی وب‏گاه dcdirectory.ir تشکر و قدردانی می کند.

Rate this post

نظر شما چیه؟

نه + 3 =