18.9 C
تهران
۱۴۰۳-۰۲-۱۳
مجله تک دیتا
علمی و آموزشی

اموزش دانلود وذخیره عکس پروفایل کاربران در اینستاگرام بدون برنامه جانبی

برنامه اینستاگرام یکی از محبوب ترین برنامه های اشتراک عکس است که در چد سال اخیر بین مردم بسیار فراگیر شده است و حتما برای شما هم پیش امده است که هنگام ئشاهده پروفایل یک شخص بخواهید عکس پروفایل را بزرگتر ببینید و یا ان را دانلود و ذخیره کنید .متاسفانه اینستاگرام این امکان را به طور مستقیم برای کاربرانش فراهم نکرده است . در این اموزش روشی را به شما خواهیم اموخت که بدون هیچ برنامه جانبی بتوانید عمس های پروفایل کاربران در اینستاکرام را دانلود کنید

آموزش ذخیره عکس پروفایل کاربران اینستاگرام

برای دانلود عکس پروفایل اینستاگرام مراحلی که به شما شرح داده میشود را قدم به قدم انجام دهید

ابتدا اپلیکیشن اینستاگرام را اجرا کنید و وارد پروفایل شخصی شوید که تمایل دارید عکس پروفایلش را در ابعاد بزرگ مشاهده یا ذخیره کنید. بعد از مراجعه به پروفایل او، آیکون سه نقطه موجود در گوشه سمت راست و بالای صفحه را لمس کنید و از پنجره پاپ‌آپ نمایش داده شده، گزینه Copy Profile URL را انتخاب کنید.

حالا از اپلیکیشن اینستاگرام خارج شوید و مرورگر دستگاه (ترجیحا مرورگر کروم) را اجرا کنید. در آدرس بار مرورگر، آدرس صفحه اینستاگرام فرد مورد نظر را پیست (Paste) نمایید و از طریق مرورگر به پروفایل وی بروید. انگشت خود را بر روی عکس پروفایل وی قرار داده و کمی نگه دارید تا مثل عکس بالا یک پنجره پاپ‌آپ نمایان شود. در این پنجره پاپ‌آپ گزینه Open image in new tab را انتخاب کنید. در این شرایط یک تب یا سربرگ جدید در مرورگر ایجاد می‌شود و عکس پروفایل کاربر مورد نظر با ابعاد کوچک در آن نمایش داده خواهد شد.

به تبی که عکس پروفایل کاربر با ابعاد کوچک در آن نمایش داده شده بروید. در آدرس بار مرورگر به دنبال بخشی بگردید که مثل عکس بالا عبارت “s150*150” را ارائه می‌کند. این عبارت را به صورت کامل از آدرس بار حذف کنید و گزینه Go را انتخاب نمایید. مشاهده خواهید کرد که عکس پروفایل کاربر مورد نظر با ابعاد بزرگ به تصویر کشیده می‌شود.

حالا می‌توانید انگشت خود را بر روی عکس وی قرار داده و کمی نگه دارید تا پنجره پاپ‌آپی نمایان شود. با انتخاب گزینه Download Image  یا Save image عکس پروفایل دانلود میشود. پس به همین سادگی می‌توانید عکس پروفایل کاربران اینستاگرام را در گوشی خود خیره کنید بدون هیچ برنامه جانبی.

5/5 - (1 امتیاز)

این مطالب را هم مطالعه کنید

افسردگی و تمایل به خودکشی؛ ارمغان شبکه‌های اجتماعی برای نوجوانان

زاهد

این چسب که قابلیت تزریق به بدن را دارد میتواند زخم هارا در چند ثانیه درمان کند

زاهد

چگونه تاریخچه جستجوی اینستاگرام را پاک کنیم؟

زاهد

نظر شما چیه؟

4 × دو =